آموزش مقاله نویسی


آموزش مقاله نویسی

 

در این بسته ی آموزشی اطلاعات مفید علمی به طور کامل و به زبان ساده و روان برای خوانندگان ارائه شده که به آسانی می توانند نیازهای خود را در زمینه ی تدوین ،طراحی و نگارش مقاله علمی و پروپوزال نویسی برطرف نمایند.

این بسته شامل دو بخش مقاله نویسی و پروپوزال نویسی می باشد .

بخش مقاله نویسی شامل سه فایل به صورت Word می باشد.

در فایل اول شما با اصول مقاله نویسی آشنا خواهید شد . این فایل مراحل مقدماتی آغاز مقاله ،ساختار مقاله و شیوه ارجاع در مقاله را به طور کامل بیان می کند.

در فایل دوم شما با گام های طراحی یک مقاله علمی پژوهشی آشنا خواهید شد که شامل 25 گام می باشد . در این فایل از چکونگی انتخاب موضوع مقاله تا نحوه نگارش مقاله و نوشتن چکیده مقاله و همچنین ارسال مقاله به ژورنال به طور کامل با شیوه روان گفته می شود.

در فایل سوم شما با شیوه ارزیابی مقالات ISI آشنا می شوید. همچنین در این فایل تعریف موسسه ISI , ISC و چگونگی ارسال مقاله به آن و همچنین شیوه نگارش چکیده مقاله ویژه نشریات ISI به طور کامل و روان توضیح داده می شود.

این بسته آموزشی توسط دو استاد و پژوهشگر برتر در زمینه مقاله نویسی و پروپوزال نویسی و پایان نامه ، نگارش و تدوین شده است .

بعد از خرید ،می توانید سوالات خود را در رابطه با فایل از طریق ایمیل زیر بپرسید :

keyhansystem@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 70,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 467

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما